Wednesday, November 5, 2008

Kadang-kadang


salam buat teman2ku...

moga kalian di rahmati olehNya...

moga kalian dilimpahi kasih sayangNya...

buat zaujahku...kasih cintaku kepadamu tetap utuh seperti dulu...

moga kau juga dilindungi dan dipayungi rahmat Illahi...

Ameen...


teman...

kadang - kadang terfikirkah kita

kadang - kadang terlintaskah kita

kadang - kadang terdetikkah kita

kadang - kadang tercernakah kita

apa yang berlaku di sekeliling kita

merupakan satu ujian dari Allah

hanya untuk mengukur ketaqwaan dan ketaatan

kita kepada Dia...

adakah kita menyayangiNya seperti mana kita sayang insan yang kita cinta?

duduklah...fikirlah...muhasabahlah...titiskan airmatamu kiranya perlu...

di manakah layaknya kita...persoalan yang perlu kita cari sendiri...


-pinggiran gombak-

5hb Nov 2008

4.26 petang

6 Comments:

Raja Fiqri Fauwaz said...

salam, dari pelajar IIC. pertama kali melawat blog encik. (; jemput ke blog tulisan saya, rajafiqrirauwaz.blogspot.com

laksamana sunan said...

salam kmbali...
terima kasih sudi luangkan masa...
insyaAllah...

Anonymous said...

salam encik munif...
semoga sihat selalu, saya baru pas baca blog encik munif, senyum sorang2 saya baca blog ni... hehe....
saya student iic gak, saya pun d prob gak tentang finance, tapi nak wat camne, saya sendiri yang cari pasal, saya kene tanggung lah.... apa2 pun saya ucapkan terima kasih dan juga penghargaan pada encik munif coz baik dengan student iic walaupun kekadang tu mendatangkan kemarahan pada encik munif....
oklah, senang2 lawat lah blog saya yer encik munif....

wassalam.....

Dota Melayu said...

salam..
setiap ape yg berlaku ade hikmahnya..

terpulang kpd kita utk menilaikan bagaimana utk setiap perkara yg berlaku..

kakkumei said...

kadang-kadang, saya rasa macam nak makan air batu campur, walaupun tak berapa suka makan abc sebenarnye....

laksamana sunan said...

salam buat raja, nik and sya...tima kasih sudi baca apa yg diluahkan dari saya...tima kasih atas teguran dan ingatan.
mengenai kerja...itu adalah amanah sume pelajar iic. impian saya...saya mahu sume pelajar iic belajar dgn keadaan baik.

untuk sepupu ku rean a.k.a si sayang...makan je lah apa2 kat indon tu...selagi halal...belasah je....balik malaysia nanti makan la abc sampai kesejukan...ahaksss....