Saturday, October 18, 2008

ntah...hapahapa....

salam semua....

Sabtu muncul lagi....sungguh cepat dan pantas masa berlalu pergi....sedar tak sedar detik yg lps takkan kembali dan umur dan masa terus meninggalkan kita......

semalam sudah menjadi sejarah dalam setiap hidup manusia...suka...duka...sedih..gembira...dan apa jua bentuk perasaan yg ada dalam diri kita telah pon kita tempuhi smlm dan ianya akan berterusan selagi mana kita masih bernafas di bumi yang Maha Esa ini.....

kali ini aku nak express my greatest feelings to En Shahrizal a.k.a. rizal....kerana berjaya menganjurkan jamuan hari raya for iic family club....tq bro! kau berjaya mensuasanakan jamuan itu....dgn suasana hari raye.....tp aku pelik....mana ko pi ek masa masing2 sdg mendengar ceramah SKH? merajuk ke? makanan ok...best...sbb aku lapor gila2.....sampai perut dah pedih....usai si bart kata jemput makan....aku org pertama sambar makanan...ish...ish....terok betol la.....

sebelum tu aku nak ucap tahniah kepada yg dinaikkan pangkat.....keje betul2.....kalau org lama...dah faham sgt2 perangai CEO kan....so...lu pikir la sendiri....sbg org lama gak lah....jadikan iic ni sbg hak mutlak kita.....baru ada feel nak keje....tp keje jgn sampai jd balaci....aku tau korang ada famili sendiri....tp ingat....ni sume periuk nasi kita....iic tak pernah bersalah....cuba sayang dan cintakan iic....then u will feel it...cewah....cakap senang la munip oiiii....he he he.....aku juge nak ucap tq kat management yg masih mempercayai aku untuk terus handle SFD....satu dpt. yg cukup pelajar dan parent iic menyampah.....aku rase dah berlori2 sumpah seranah student san makbapak diorang kat SFD ni especially aku la....mana taknye dari Feb 2002.....silap2 sampai pencen ni...he he he....kalau ada yg volunteer nak amik alih cakap ye....aku nak jual jambu la lps ni....hik hik hik.....

ok la....tu je...nak gerak pi open haus...today je ada 6 open haus....lama2 aku pon haus....sampai malam plak tu.....huh.....untuk isteri tersayang.....tabahkan hati....percaya pada diri...u can do it....jgn jadikan soal GAJI sbg ukuran....org nak cakap apa....PEDULIKAN...dasar manusia bersifat dengki.....pi mampos org mcm ni!!!!! yg penting Abang sayang Baby.....mmmuuaaahhhh...

till then-
-pinggiran gombak @ usj ss 15/8-

2 Comments:

kakkumei said...

open house???
SEDAPNYE!!!

nak gi open house gak...
nak ketupat, rendang, lemang, mi kari, laksa, nasi tomato, sate, dan apa2 jelaa masakan time open house...

pegi open house tu...igt2laa saya di sini..hiks hiks.. XD

laksamana sunan said...

boleh je....
dua tiga minggu ni dok asyik open house je...
silap2 lps bulan raye ni pon ada yg buat open house lg....