Wednesday, October 8, 2008


salam semua....


Alhamdulillah....besar sungguh nikmat Allah yg diberikan kpd hamba2Nya....


Fuhh....yehaaaaa.....yessss.....hari ni hari pertama aku mula masuk opis slps berhari raya selama seminggu...masuk2 opis je tadi kosong je...aku org pertama sampai...perghhh....masuk2 bilik....surat2 dan masalah2 students dah ada kat atas meja....he he he....tu la sapa suruh cuti lama sgt....sendiri mau ingat la bro...


iye lah...suka tak suka aku kena teruskan keje gak....cari makan beb...nanti tak berasap dapur...my little sexy vios nanti tak bergerak plak...


ok la....itu je buat permulaan slps hari raya ni....


buat kawan2...jemput datang ke pondok buruk saya...apa? open house? saya tak buat la...dah serik buat open house ni...sapa yg dah pernah buat...paham kot apa yg saya rasa...he he he...

bagi saya....pondok saya sentiasa terbuka...saya nak kawan2 ikhlas dtg pondok buruk saya....bukan sbb open house....tp semangat ukhuwah hari raya....

yang penting...kalau nak dtg umah...tepon dulu tau...paling tidak pon cekodok dan tea o akan ku hidangkan....ha ha ha......


till then....salam...


-pinggiran gombak-

2 Comments:

izwan ali wasi said...

salam tuan laksamana.welcome back to kolej.patut la bilik gelap je. nak beli top up la tuan.bila abis nanti saya akan datang menghadap tuan hamba.

kakkumei said...

assalamualaikum!
hehe..
laksamana sunan! tabekk!
aritu dah datang rumah dah...
kem salam kak shayu yek..

rean/raihana