Wednesday, October 22, 2008

tersentuh jiwa seorang lelaki...

salam semua...

hari ini aku mulakan tugas setelah bercuti rehat selama 2 hari. bukan apa saje je. cuti tahunan byk lagi ada 25 hari lg. so aku applied dan bos aku approved. layan dvd, astro dan ngorok je kat umah...he he he....wife aku jeles je...ha ha ha....


sesampai kat opis keadaan dlm opis berterabur je dgn files, A4 papers dan documents lain. aku bengang gak la...sbb melibatkan dokumen aku. tp tak pe lah. dgn gerakan senyap aku susun semula dokumen2 aku kat dalam almari bilik aku. akmal library sedar keadaan aku pabila dia dtg hantar kopi habbatus sauda' yg aku order tempoh hari. dgn senada dia bertanya dan menyabarkan aku...so aku senyum je....


aku terus melaksanakan tugas seperti biasa. byk urusan pelajar yg tertangguh...syukur akhirnye aku managed all the tasks. waktu tgh hari aku terpanggil untuk membaca blog kak ti @ http://www.norizawatizamin.blogspot.com/ aku terus add blog kak ti kat link blog aku. selesai aku membaca....bercucuran air mata lelakiku....inilah blog yg membuatkan aku menangis. aku tak nak cerita kat sini....kwn2 bacalah sendiri....cuma aku mampu katakan...SAYANGILAH IBU SEMENTARA HAYATNYA...BEGITU JUA BAPA YG BERJUANG UNTUK ANAK2 SELAMA INI....


* gambar diambil di kolej lama...lewat 2002...
wahai teman...selagi mereka ada dimuka bumi ini curahkan segala kasih sayang yg kita ada untuk ibu dan bapa kita...kita doakan kesejahteraan dan kesihatan mereka...kita mohon agar Allah ampunkan dan pelihara mereka dari perkara2 yg tidak elok.....Ameen


-pinggiran gombak-


1 Comment:

arrieza said...

Tq munif.. sekadar berkongsi cerita untuk yang sudi membaca. Biarlah kita menangis semasa ibubapa masih ada daripada kita menangis di kubur mereka ketika rindu terasa