Wednesday, September 17, 2008

Biar betul???


salam semua....



syukur kpd Allah...akhirnye sesi pelajar bersama ptptn hari ini selesai jua akhirnye setelah byk juge masalah yg dihadapi pada awal program. mula2 aku nak marah juga dgn ptptn ni...tp bila dipikirkan semula buat apa nak marah...dah lah sume tu member aku gak...ha ha ha....munep2...tak sudah2 dgn hangin ko...seperti biase tugas hakiki aku untuk memulakan majlis pada pagi tu....sbb bulan pose so no breakfast la...coz everybody are fasting....tepat jam 2.30 ptg aku pi solat...biase la bila dah smpai kat opis aku...budak2 ni serang aku la...pantang nampak aku...ade je nak tanye....nak buat mcm mana....dah tanggungjawab (bak kata CEE EE WOO AI AI CEE).....ha ha ha....kang kata aku mkn gaji buta or mengangkang je kt opis (yg tu lu org fikir sndiri apa ayat selanjutnye.....)

tepat jam 4 ptg tadi aku dikhabarkan satu berita yg pak lah dah stop dr menteri kewangan....terperanjat jugak aku....biar betul???? najib yg ganti....dan pak lah amik pertahanan....mcm tukar suka sama suka je.....biar betul???? APA SEBENARNYA YG BERLAKU....JGN DIKUSUTKAN LAGI FIKIRAN RAKYAT......YA ALLAH KAU SEJAHTERAKAN MALAYSIA INI........

ok lah....nak balik....jap lagi nak buke pose kat vistana he he he dgn budak2 opis.....sehingga bertemu lagi....salam...

-pinggiran gombak-

~ demi masa....sesungguhnya manusia itu benar-benar berada dalam kerugian, kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh dan mereka yang sentiasa nasihat menasihati supaya mentaati kebenaran dan kesabaran....~ Al-Asr











































































0 Comments: