Monday, September 15, 2008

hari ini dalam sejarah


salam....


buat permulaan aku rasa bersyukur kepada Allah...Khaliq kepada hamba2 di muka bumi ini. masih terus memberi ruang untuk aku menikmati kehidupan. sedar tak sedar sudah masuk 15 hari umat Islam berpuasa. Semoga Ramadhan kali ini lebih bermakna dan melatih kita untuk menjadi muslim yang sejati.


bagi aku...hari ini cukup berasa gembira kerana dengan bantuan saudara Shawn yang bakal ke UK pada 15/11/2008 akhirnya berjaya menghabiskan misi untuk menyiapkan blog aku. iyelah...aku ni buta IT...insyaAllah...akan ku lakarkan apa jua idea dan fiqrah dalam laman blog ini....


Sekian buat masa ini...salam...


-pinggiran gombak-

2 Comments:

Naddiea said...

Salam...

Cik Munif..selamat ber'blogging' yer..Anyway,nadd nk mintak permision wat link ke blog ni dr blog nadd ok.mai la singgah blog saya.heheheheh...

laksamana sunan said...

salam kmbali nadd...ni nadd yg mana ek? iic ke? yg comel2 tu ek?
boleh je link kan saya kat blog nadd...tak jadi hal...